Pages

ब्लग अवलोकन गरि दिनु भएकोमा धन्यवाद ! . Powered by Blogger.

Thursday, December 13, 2012

सबन्ध नै त तिम्रो खुशी हो


रङिदै जानु म रङयाउदै जाने छु
भर्दै जानु म रित्याउदै जाने छु
मातिदै जानु म मिल्किदै जाने छु
तिमी मातिनु र म मिल्किनु को
सबन्ध नै त तिम्रो खुशी हो
तिम्रो बिजय अनी पराक्रम हो
घुटका हरु सँग म निलिदै जानेछु
तिमीमा तरङ पैदा हुन्छ
म बिलिनमा घुडा टेक्छु
संभवत म रितिसकेको हुनेछु
तिमी मेरो शक्तिमा भरिदै
खुशीलाई चुमिरहेको हुनेछ
मातिनु र मिल्किनु आखिर
हामी बिचको मिलन र बिछोडको
एउटा  संयोग झै बने पनि
हाम्रो नाता प्रेममा लहराइ रहेको हुनेछ
म मा मिल्किनुको पिडा सँग होइन पछुत्तो
मलाई तिम्रो हिनता सँग पिर छ
तिम्रो क्षयहिन शरीर सँग दु:ख छ
मिल्काइ को फोराइमा म टुक्रिउला
तेसको कयौ गुना तिमी चोटिनेछ
म तिमी लाई बिदाई गरेर
पिडा भुली सक्ने छु
तर तिमी मलाई सम्झी रहने छौ
हो तेतिबेला तिमी
भरिएर सारा रितीई रहेको
आभासमा घोत्लिरहेनेछौ
केबल घोत्लिरहनेछौ    

0 comments:

Post a Comment